14 Kasım 2012 Çarşamba

Olaylar gerçekten insanın isteklerini çok etkiliyormuş. Şimdi bu nereden çıktı sorusu oluştu tabii. Ne yazık ki gribin, nezlenin ve diğer bir çok hastalığı bünyesinde kardeş kardeş barındıran bir insan haline geldim bu hafta. Burnum adeta kapanmak bilmeyen bir musluk. Annem, kendimi bildim bileli ''Benim burnum akmıyor bari bunların aksaydı.'' diye her fırsatta söyler. 40 defa söylemeyi başarmış olacak ki ben bu haldeyim. Domates gibi kızarmış bir burnum var şimdi. Sümüklü kız diye adımın çıkmasına cidden ramak kaldı. 1 gün içerisinde tam 15 tane hap yutuyorum. Ölmek üzereyim ve beni kimse anlamıyor. :( Sınavlarım bok gibi geçiyor. Depresyondayııııııım.


Not : Bu yazıyı sadece yazmak için yazdım belli olduğu üzere...

1 yorum:

MERVE dedi ki...

geçmiş olsun ..
yani umarım geçmiştir yazıyı yazalı baya zaman olmuş :)
sınav haftaları hasta olmak stresle birleşir ve illet bi hal alır.. umarım atlatmışındır..