9 Şubat 2012 Perşembe

Türk ya da sadece Nerissa ...

Her yerimden yeminle Türklük akıyor :) İngilizce şarkı dinlemekle şunla bunla olmuyormuş bazı şeyler üzgünüm. :) Kıvırma konusunda da rekorlara koşuyorum. Anlatmazsam çatlarım diyeceğim bir şey oldu geçenlerde. Şimdi baktım neden aşk romanları okuyorsunuz gibi bir soru. Cevaplayayım dedim. Bende de şöyle bir şey var hadi şunu da söyleyeyim daha zeki görünürüm. Daha iyi olur. Böyle daha güzel görünüyo zaten. Ne o öyle basitlik akmasın her yerimden diye. Hiiiç alakasız bir kelime de olsa sokarım onu oraya bi mantıkla. Neyse. Geçenlerde de böyle oldu işte.

Nerisaa :
Aşk, bambaşka bir dünya. Yaşayamıyoruz, ne olduğunu bilmiyoruz. Kısacası merak herhalde. Aşk konulu romanlar bilim kurgu gibi zaten. :)
Bi insan :
Aşk konulu ıvırzıvırlarla Bilim kurguyu nasıl birleştirdin merak ettim doğrusu...
( Bu bi insan bu soruyu sormadan önce inanın ne alaka bilim kurguyla bende bilmiyordum... )
Nerissaa :
merak etmeye devam et öyleyse :)
( Daha rahat üç buçuk atmak için zaman kazanmaya çalışıyorum )
Bi insan :
Açıklarsan merakımı gidermiş olursun.
Amaaan daha çok küçükmüssün o yüzden bir ara nasılsa bilim kurgu da okursun:)
( Profilime girdikten sonra bayağı güldü herhalde ki bunlar mor olmadan önceki son dakikalarıydı. Garibin haberi hiç olmadı :/ )
Nerissaa :
Çok net bir biçimde anlatabileceğimi düşünmüyorum ama anlatayım madem. Bilim kurguda elde bazı veriler vardır. Bunları kurgular birleştirir yazarlar. Aşkta benim için öyle. Parça parça bazı şeyler var. Bunlar birleştiriliyor. Ama sadece kurgudan ibaret.
( Artistlikte son nokta. Çok net bir biçimde anlatabileceğimi düşünmüyorummuşmuşmuş. O cümle aslında anlayabileceğini düşünmüyorumdu da zaten moraracak böyle mütevazi olmak daha iyi diye değiştirmiştim. Bu arada açıp internetten bilim kurgunun manasına dahi baktım zar zor kıvırdım. )
Ne zamandan beri bilgi düzeyi yaşa bakar oldu acaba? Bence bu kadar iddialı olmayın. :)
( Haha morarttım işte kızaaam daha neyin yırtınışları bunlaaar demek içimden geldi ama ... ama ... amaa... diyemedim. )
Bi insan :
Teşekkürler:))
( Bütün söylediklerini kabul ediyorum çok üzgünüm deyişler çınladı birden kulağımda... Aaah ahh :) )
Nerissaa :
Rica ederim. :) Umarım anlatabilmişimdir...

İşte Türk dedikleri ... Belki de sadece Nerissaa dedikleri tam olarak böyle açıklanabilir ...

3 yorum:

Nerwen dedi ki...

aahah çok güldüm ya iyi kıvırmışsın bence:D üsteleyende kabahat ayrıca, sen anlam çıkaramadıysan biz ne yapalım di mi ama:P

Nerissaa dedi ki...

E yanii :D Beni sıkıştırmak için dünyaya gelmiş sankii.''Yalnız cümleyi öyle bir baskı altında kurdum ki çok berbattı. Face'i dondurayım yok lan yine yazar o zaman adım. Yorumları sileyim sonra dondurayım yok yok çoktan girdi bence profilime izimi kaybettiremem görmezden geleyim ıımm yok be sanki yolda tutup karnını tuta tuta gülecek bana'' diye diye sonunda yorum yazdım. İyiki de yazmışım mor oldu moorr :D

Ashley ★ dedi ki...

Nihahohoho .Vay anasını :D