2 Şubat 2012 Perşembe

Ukala Dümbeleğiiii

Eveet  gerizekalı mal öküz dana hayvan köpek ... bi sevgilinin bana aşkı da bitmiş bulunmaktadır vatanaaa milletee hayırlı uğurlu olsun.
Salağa ''Aşığım diye gezen bi öküzün aşktan kilometrelerce uzak olup güzelliğimle sarhoş olduğunu öğrendim der geçerim ağlamam bile senin için'' diyorum.
Dananın tek söylediği ''bilmiyorum.''
En sonunda ''Kafanı yorma tamam'' dedim ve bitti konuşmamız. Böylece bi köpeğin aşkı daha sona erdi. :)

Bana şöyle depresyon şarkısı söyleyecek biri var mı? :/ Bulduğum tüm aşklı meşkli şarkıları indiriyorum da az biraz :)
Şu depresyon şarkılarına tripli ergen şarkısı diyorum ben bu arada. Daha hoş olmuyor mu ama?


Bunun gibi ol inşallaaah.


Nazan öncel hayvan vardı bi tane. Onu dinlicem ben :S

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak Linkin Park Rolling in the Deep dinliyorum ben ,muaah harika yada sezen aksudan gidiyorum aç.Ben bir aydır dinliyordum sonunda bitti ohh kurtuldum bi diğer pegasustan :D

Nerissaa dedi ki...

Muhakkak dinleyeceğim :) Daha 10 dakika önce gözyaşlarımı siliyordum ne yazık ki, atlatamadım gitti ya. :)