20 Aralık 2011 Salı

Yurdumun kısa boylu erkeklerine ...







Allah benim gibisini düşman başına vermesin. Allah Allah. :) 


Şu erkeklerin zekasına hayranım gerçekten. Çok klasik olacak belki ama bu zekayı kullansalar şimdiye ne küresel ısınma derdimiz kalmıştı ne avrupa birliği ... 

Beraber Sıla konserine gidelimle başladı bir tanesi. Akşam konsere gideceğiz oraya ne halt etmeye geldiği belli olan birkaç erkeğe malzeme olucam o bir yandan diğerleri diğer yandan artık öl geber konser boyu. İki santim ilerleyince Kurtuluş Savaşını kazanmış gibi bir ifade oluşuyor zaten insanın yüzünde. Çekilmez bir ortam.

Yine aynı insan bu seferde Musallata bilet alayım saat 7'ye demeye başladı. Şimdi saat 7'ye bilet alsa bu canlı , akşam akşam doğal olarak korkucam zaten adı üstünde korku filmi. Bi salonda korkucam bide dışarıda. Bir taşla iki kuş yeminle. Film esnasında bi yapışacak zaten bu bana ahtapot misali saracak sonra yavaş yavaş yaklaşacak ve GOOOOL öpecek. Sonra saat 10 gibi biz anca eve gidiyor olacağız. Yolda ben korkucam ben korktukça yapışacak sonra ıssız bir sokak. Ve bir gol daha.

Bir diğer erkeğimizse çok daha iyi. Gecenin bir vakti dışarıda olduğumu söylediğim zaman nerdesin söyle geliyorum hemen diyor. Ki dış kapının dış mandalı pozisyonunda kendisi. Ben bütün öküzlüğümle baş göstererekten niyee yaa ne alakaaa yapıyorum. Oysa dudaklarından küçücük bir öpücük almak için diyor. Yalnız bunu öyle bir söylüyor ki adam sanki alnımdan öpecek gibi hissediyorum o kadar masum o kadar art niyetsiz geliyor. En çok bu tip erkeklerden korkuyorum. Adam kolumu kesecek olsa al kes diyesim gelir lan :)

He birde söylediğim zaman arkadaşlar garipsiyor ama inadına burda da yazıyorum. Erkeklerin hayatında iki dönem vardır. Benden öncesi. Ve evet sadece benden öncesi. O kadar. Benden sonrası neymiş abi. Ben hayatında olmasam bile benden sonrası yok. olmaz. olmamalı. 

Sahiii tembellik etmeyin düşünün biraz kafa yorun yurdumun kara kaşlı kara gözlü kısa boylu erkekleri. Dedelerinizden kalma taktikleri uygulayarak vezir değil rezil oluyorsunuz. 

Saygılar sevgiler ... :D


Hiç yorum yok: