15 Aralık 2011 Perşembe

Boynu altında kalasıcaa




Bu insanlar devamlı kalbine gömüyorlar beni. Abi anlamıyorum ki hayatlarından 50 tane kız geçiyor hepsini kalplerine gömüyorlar. Seni unutamadım unutmam diyalogları ve ardından 51. sevgili. Yok birde şöyle bir şey var - tek aklıma takılan da bu - onca kızı nereye sığdırıyorlar yüreklerinde ?
Şaka gibi bir şey bu. Hele hele birde benim gibi 50 kızı düşününce al başına belayı.
Sahi bugün fark ettim bende kin , nefret hiçbir şey yok. Balık hafızalıyım desem o bile yok. Birini boğasım gelir böyle elime verseler derisini tırnaklarımla kazır üstüne tuz dökerim ama gel gör ki yanıma gelsin bi canım cicim desin tamamdır aç bana kollarını moduna giriyorum. İşin en kötü yanı beddua da edemiyorum ki. Annem bazen diyor boynu altında kalasıcaaa diye. Ya da arkadaşlar diyorlar kan kussun inşallah gibisinden. Ben gerizekalı da bana yaptığı hatayı anlasın benden iyi olsun inşallah. Evet böyle de bir özürlüyüm işte. Ne yapabilirim ki sanki? Hayat korku filmiyken düşmanımda olsa kötü bir şey isteyemiyorum.

Şimdi en güzel kısma geldik muhakkak bu yazıyı okumaya başlayan burayı da okuyor.

Allahııııım Nerissa'ya en meleğinden bir sevgili nasip eyle yarabbiiim. Allah Allah [ Şuan amin demiş oldunuz o Allah Allah'ı deyince. Bizde işler böyle ... :)) ]

Hiç yorum yok: