2 Ocak 2012 Pazartesi

Üzgünüm 2012 kardeş. Adın buydu değil mi?

İstiyorum ki böyle güzel bir yeni yıl postu yazayım. Ama içimden hiç gelmiyor. Benim için yeni yıldan daha önemli şeyler oldu. Kuzenim nişanlandı. 2 evli kuzenim var çocukları bile oldu ama bu başkaydı be. Birinin düğününe katılmadım bile. Diğerine de bakkala çıkar gibi gitmiştim. Ama bunda öyle mi :) 2 ayrı elbise aldım. Nasıl giyineceğimi bilemedim. Ne yapacağımı bilemedim. Çok başkaydı. Saks mavisi mini transparan göğüs kısmı taşlı bir elbise giydim. Bildiğimiz taptım yalnız elbiseye. Almak için değil de öylesine bir denemiştim oysa. Aynada bi baktım kendime , şok oldum zaten. Aptal kafam ne diye aldın o salak gümüş siyah elbiseyi falan dedim kendime. En sonunda babamı aradım ve adam beni şok etti. Diğer elbiseyi aldım da bu çok daha iyi alsam mı dedim. Adam al al yaptı. Fiyatını sormadı. Resmen niye aradın ne gerek vardı diye azarladı. İnsanın kuzeni nişanlanınca böyle oluyorsa bende kuzenden bol bir şey yok yaşadım valla. :) 


Tüm gün bir sürü erkeği kestim. Daha doğrusu beni kesenleri :)) Çok eğlendim o salak topuklulara rağmen hoplaya zıplaya halay çektim. Günün sonuna doğru amcam kuzenimin eteğine basıp elbiseyi aşağı indirmeye teşebbüs etmeseydi her şey daha güzel olabilirdi tabii. Şükür straplez de olsa bir halt olmadan kurtardık. 


2012 sende hoşgeldin gülüm. Keşke birkaç gün sonra falan gelseydin ... Neyse artık. 

Hiç yorum yok: