20 Kasım 2011 Pazar

Kesinlikle maymundan falan geliyorum !

Evet. Artık evrime inanıyorum. Kesinlikle insan evladı maymundan geliyor. Yok yok ya da maymundan gelen sadece benim. Of bilemedim şimdi ben mi maymundan geldim yoksa insanlık mı? Geçenlerde küçüklük resmimi gördüm. Allahım özene bezene mi bu kadar çirkin yaptın beni yarabbiiim? derken buldum kendimi. Anladık gözler yeşilde o bile kurtaramamış beni iğrençlikten. O yuvarlak gözlükler zaten yuvarlak ve kocaman olan suratımda tahmin bile edilemeyecek kadar hatta etmenizi de tavsiye etmem kötü durmuş. Hele o çenemin tam ortasında kanattığım sivilce. Bide kan var yani kan kan. Allah belasını versin o fotografçının. Küçüklüğümden iğrendim lan. Çenemde bir adet kanlı sivilce. Suratımda iğrenç ötesi yuvarlak gözlükler. Saçım deseeeen zaten toplanmış kepçeymişim gibi bir hal almışım. O kahkül. Allahım o kahkül. Neyse devamı gelmiyor. Sanırım kalbim sıkıştı...
Küçücük de burnum varmış o zamanlar. Hele o dudaklar. Töbe yarabbiim. Allah düşman başına vermesin böyle fotograf. Şimdi mübarek herkesin tüm dudağı sadece üst dudağım kadarken o zamanlar dudaklarımı onlar gibi göstermeye özenmişim galiba resmen yutmuşum dudaklarımı. Bide hahahayt her şeye rağmen gamzem var oloooom der gibi bide gamze çıkmış. Garip kamburumsu bir duruş. Devekuşu gibi kafayı öne uzatışlar , hadi oğlum çek de git artık der gibi bir ifade. Neyse daha fazla devam edemiyceem... Bütün bu çirkinliğimi fotografçının çirkinliğine veriyorum. O taş olaydı biz böyle çirkin olur muyduk yani?

Bugüne dönelim. Daha 1 ay önce falan çekilmiş bir fotograf buda. Saçların artık kesinlikle toplanmaması gerektiğini öğrenmişim. Omuzlarımda katsız dümsüz saçlarım (kesinlikle kahkül yoook) ufak bir makyajla tüüm sivilceleri kapatmışımm , yemyeşil gözleer , bunu vurgulamak için hafif bir far ve rimel. Birde nemlendirici. Ek olarak da boynumu hafif yana eğmiş salak bir gülüş takınmışım. Bu defa pembenin bembeyaz bana yakışmadığını çözmüş ve mavi,beyaz bir elbise giymişim. En büyük gelişmeyse sonunda lens takmaya başlamışım. Yeminle kendimi bi an dünyanın en güzel insanı sandım :))

Anlaşıldı galiba. EVRİME İNANIYORUM. Var abi böyle bişiy :D

Hiç yorum yok: