14 Kasım 2011 Pazartesi

Çay :)))

Her sabah masada olmazsa olmazım fakat hiç sevemediğim bu içeceğin neden bu kadar fazla içildiğini hala anlayamamakla birlikte her çay demlenişinde belki bu kez hoşuma gider ümidiyle kendime bir bardak koymama rağmen halen ıyyy çay mıııı demekten geri kalmıyorum.

Aslında benim nefretim çaya değil SİYAH çaya.

Sahi bizde çay dendiğinde akla tek gelen siyah çay. Oysa değişik bitki çayları da var yani. Birde şöyle bir saçmalık var ki söylemezsem çatlarım ...
Sanki siyah çay bitkiden değilde taştan topraktan yapılıyormuş gibi siyah çaydan başka çaylara BİTKİ çayı , siyah çayaysa ÇAY diyoruz.

Neyse şimdi en can alıcı noktaya tat kısmına gelelim. Şeker olmadan hoşa gidecek bir tadı olmamakla birlikte şeker atsak da hamam suyundan farklı bir tadı yok. Bazen düşünmüyor değilim hani bir eve gidince çay yoksa oohaa yanii falan oluyoruz hatta oluyorum ama kahve yoksa normal olsa şaşardım modundayız. Modundayım. :D Bence şekersiz de içilebilitesi olan kahvenin bu konumda olması ama o hamam suyu tadında çayın bu kadar içiliyor olması ... Bilemiyorum :)

Sanırım ben burada ne dersem diyeyim hastalıklı bir şekilde siyah çay içişlerimiz sürecek. Fakat ben çaya inat kahve içiyor olacağım ... :)

Hiç yorum yok: