10 Ağustos 2011 Çarşamba

Evet doğru bildiniz. Benim gibi bir manyak bebek baktı ...

                                       

Ölmek ölmek ölmek istiyorum. Ya ben amcamlara böyle salak salak bebek bakmak için mi geldim? hadi bunun için geldim lan o zaman niye eşşek kadar 10 yaşında mı neyse o çocuğa bakıyorum? Tamam yani biyolojik bakımdan evet kuzenim kendisi. Ama allah aşkına 4 aylık bebek ve 2 dakika konuşmazsa çatlayan bir çocuğa ben nasıl bakabilirim ki yani...
Ben daha gençliğimin baharında bir kızcağız olarak bi futbol takımı kadar çocuk düşünürken şu yaşadığım 2 günde sanırım gelecek birkaç yüzyıl boyunca doğumu bırakın çocuk esirgeme kurumunun bile önünden geçmeyi düşünmüyorum. Kuzenime yalvarırcasına mesajlar atıyorum. Bak şimdi ben doğurayım şöyle 10 15 yaşına kadar sen bak sonra valla billa alcam senden çocukları. Kızım çok büyük sevaba sokuyorum bak seni. Bi 10 15 yıl ya...
Biliyorum safın önde gideniyim. Geçen akşam da kendi kendime sesli konuşuyorum yine yatarken. Yahu bu davulcular ne kadar odun böyle uyuyan var canım hiç düşünmüyorlar mı uyuyanlar var azıcık sessiz çalalım şu aleti...  Azcık saygı aaa ! aynı bu cümleyi kurdum. Sonra hıııı ? diye kaldım tabi :D
Bazen kurduğum cümleleri sanki ben kurmuyormuşum gibi geliyor. Sanırım şu Stephenie'nın Göçebe romanındaki gibi içimde iki adet ruh var. Böyle bi biri geliyo bi diğeri. Sizde fark ettiniz mi ? Böyle bi gün çok neşeli bir şeyler yazıyorum ertesi gün karamsaar umutsuz romantık biri olup çıkıyorum. Valla ikizler burcu falan da değilim. Orjinal mi orginal yengeç burcunun tüm özelliklerine sahip bir insanım. Örneğin su grubuyum sularla aram çok iyi. Öyle bi ağlarım ki vücudumun 4te 1'i değil tamamı su sanarsınız. Suyu da pek bi severim. Günde 1 bardak zar zor içerim. ha sahi birde böyle devamlı bi cimcik olayım vardır. Herkesi her şeyi kendimi bile cimciklerim. Şu yengeçlerde aynı dimi :D Bide denize gidince muhakkak aptallaşır kuma gömerim kendimi. Hatta bazen içimden geçmiyor değil kafamı tamamen kuma gömmek. Yakında bir yengeçle çiftleşebilirim sanırım. Benden iyi eş mi bulacak :)
Şaka bir yana da dün vücudumda ne kadar su varsa gözlerimden boşalttım. Sinirden beni ağlatan şahsın tırnaklarımla derisini yüzdüğümü - gözlerinden küpe - kulaklarından yüzük - iç organlarını da kurutup boynuma kolye yapmayı düşündüm. Bağırsaklarından kemer de güzel olabilirdi ama çok iğrençleşince hayallere burada son verdim. Kalkıp aynaya baktığımda kurumuş sonra çatlamış kanamış ve kan dudaklarında kurumuş bi yaratık gördüm. Gözlerime de kırmızı ipçikler girmiş falan bir şey olmuştu. Kıpkırmızı olmuşlar. Şuan saçmalayabilirim. Eylül sağdan sağdan bi tarafını yırtarcasına ağlıyor.


Dünya zaten benim gibi bir insana daha hazır değildi. Bir futbol takımı kadar çocuğun arasında elbet bir tane bana benzayen kız çıkardı :D


Ayrıca her bebek bu resimdeki gibi olmuyor. üzgünüm :)

Hiç yorum yok: