25 Temmuz 2011 Pazartesi

üslü - köklü sayılar denizii





Bu tatil asla tatil olmayacak benim için sanırım... 


Dün açtım matematik kitaplarını köklü - üslü sayılar denizinde boğulma tehlikesi geçirdim. Şaka falan sanmayın gerçekten boğuluyordum. Daha doğrusu kendimi boğuyordum. Bu ne biçim hayat böyle ? Tatilde bile rahat yok. Hangi akli dengesi yerinde olan yaratık -bakın yaratık diyorum çünkü benden insan pek zannetmiyorum ki olmaz-   tatilin başladığı günü bırakın daha başlamadan önce sınavlar biter bitmez konu tekrarına ardından da tatilin sonuna   kadar bir filmcik bile izlemeye görsün devamlı matematik çalışır ? 




Tamam tamam biliyorum o kadar da değil. Çok fazla çalışmadım sayılır. Ama Allah aşkına hanginiz çalıştı ? Daha doğrusu kalemlerinin nerede olduğunu bilen var mıııı? Hani okullar kapandı kapanalı ortada görünmüyorlar da merak ettim :)

Şuanda tam sol tarafımda klavyemin hemen bitişinde dibimde bana göz kırpıyorlar. Hatta açık bir biçimde duruyor bir tanesi. Dayanamıyorum bu sahneye. Baskı altında hissediyorum sanki kendimi. ''Geeeel Geeeel çöz beniiiii '' yapıyorlar sanki. Heeyy ben biliyorum şimdi bi tarafım yırtılana kadar çalışıyorum ama okullar açılınca 10'dan yukarı puan alamıcam ne matematikteeen ne geometriden ... :/
Hadi matematik kolay da ne yapıcam ben bu geometriyle ?

Sevgili özel ders hocam diyor kiii '' Nerissaa bu yaşıma kadar senin gibi öğrenci görmedim. Beni matematikten soğutuyorsun gerçekten bak '' :))  Tamam biliyorum çok şeker , şirin bir kızım da bu kadar övgü karşısında da istemeden kızarıyorum ya. 

Neyse işte. Siz biliyorsunuz ya. Hayat şu sıcak havaların sırtımızda oluşturduğu o ter zerrecikleri kadar sinir bozucu. Evet kabul ediyorum dün çok terledim :) 


Hiç yorum yok: