26 Temmuz 2011 Salı

Pucca aşkııı (:







Bugüüüüün pucca'nın kitabını aldım. Allahııııım aldım ama nasıl bir almaktır o. böyle o kitabı görünce , dokununca bir çığlık düğümlendi sanki tam boğazıma. Gülüşlerim değişti. ses tonum hafif hafif arttı. kitabın ücretini ödeyip d&a'dan çıkarken ''Oh my god! Oh my god ! '' diye küçük çığlıklar atıyordum. Alışveriş merkezinin orta yerinde elimde bu kitapla içinden birkaç cümle okuyup anlamamama rağmen o tebessümler , tutun beni şurda bi yere toslamayayıııım tam rezillik olur vallaa lafları falan ...
Ay ne aşkmış ya. Ben bu kitaba aşık olduuuuuumm. Eve gider gitmez okumalıyııııım. hadi eve koşarak gidelimm :)) Şuan elim klavyede ve kollarımın tam arasında da bu kitap var. Okumalıyım sanırım. yoksa yavaş yavaş gözlerimden yaşlar süzülebilir bu kitabın bu kadar yakın olmasına rağmen benim şuan onu okumamam :)

Hiç yorum yok: