1 Ağustos 2011 Pazartesi

Mutsuz mutsuz mutsuzummm

Şaka maka öküz kadar oldum iyi mi ?
Aynaya bakıyorum yuh lan diyorum bu ben miyim.Füze misali iki bacak , bir sürü girinti çıkıntı , Upuzun kollar ...
Sonunda odamdaki yatağa uygun bir boya , kitaplığımı çekebilecek kadar güce ve o vitrinlerde gördüğüm koca karı elbiselerine sığabilecek kadar genişim !!! :))
Her ne kadar oxford giyecek kadar kısa bir boya sahip olmasam da öyle işte. Ne yapalım artık :)

Ciddi ciddi günler geçiyor yavaş yavaş. He sahi birde ya ben çok mutsuzuuum.Ben saatlerce krem sürüyorum , makyaj yapıyorum , saçıma maşa , tırnaklarıma oje , güneş kremi , şu beni şişman gösterir , şu zayıf gösterir , şu renk bana yakışmaz , benim omzum geniş bu bende iyi durmaz .... derken bir  bakmışım toprağın altında böceklerle fingirdiyorum. Nerde adaleett ! Nerde bu millet !!!

Hiç yorum yok: